|
|
|
|
|
Op zondagmiddagen zijn er om de week workshops model-tekenen. Er kan vrij worden gewerkt (€ 15,-) of met instructies/feedback (€ 20,-). Deze workshop duurt 3 uur (van 15.00 - 18.00 uur, incl. pauze). Mail mij voor een afspraak: flooriginals@hotmail.com of meldt je aan op facebook: Flooriginals Workshops
Een workshop basisfotografie op afspraak, met minimaal 5 aangemelde deelnemers. Deze workshop wordt altijd 's middags gegeven en duurt in totaal 4 uur (14.00 - 18.00, incl. pauze) kosten € 40,- p.p. Stuur een mail voor een afspraak: flooriginals@hotmail.com of meldt je aan op facebook: Flooriginals Workshops
S i e r a d e n
Leer mooie sieraden te maken, en deze te combineren met passende mode/accessoires. Ontwerp, leer rijgtechnieken en de sieraden af te werken (van 14.00 - 18.00 uur, incl. pauze), kosten € 40,- per persoon. Stuur een mail voor een afspraak: flooriginals@hotmail.com of meldt je aan op facebook: Flooriginals Workshops
N a t . t e k e n e n
Leer natuurtekenen a.d.h.v. gevonden natuurobjecten zoals bladeren, takken, schelpen etc. Om de week op een vrijdagavond van 19.30 - 22.30 uur, kosten € 40,- p.p. inclusief materiaal en consumpties. Mail mij op flooriginals@hotmail.com of meldt je aan op facebook: Flooriginals Workshops
D a n s
Op een zondagmiddag alle basiskneepjes leren van ballet? Dat kan gedurende 4 uur van 14.00 - 18.00 uur (met op elk uur een kwartier pauze) en consumpties € 40,- p.p. Mail mij voor een workshop-afspraak op dancefloor235@hotmail.com of meldt je aan op facebook: Balletschool Staluse Pera
K i d s T e k e n e n
Op woensdagmiddagen leren kinderen tussen de leeftijd van 4 - 12 jaar beter kijken en tekenen. Hun tekentechniek, kijkvaardigheid en fijne motoriek verbetert. Tijden zijn 13.00-14.30 uur en 15.00-16.30 uur. € 20,- per maand per kind. Stuur een mail voor aanmelding naar flooriginals@hotmail.com
D a n c e d r a w i n g
Tijdens danslessen kunnen er dansfiguren worden getekend door kunstenaars. Voor € 5 p.p. per uur. Meldt u hiervoor aan op dancefloor235@hotmail.com
|
|
|